utorok 23. februára 2016

Niekoľko divných (a smutných) faktov o mne

Ja si myslím, že tento článok netreba moc obkecávať, pretože každý máme svoje divné a smutné stránky. Ja o nich práve napíšem článok - ako to vezmete vy, je to na vás. Nuž, toto je celé moje ja a nikto to žiaľ nezmení, každý sa narodil iný..


1. Som pesimistka.
Možno si poviete, že "jéžiš, zle sa vyspala a už neznáša celý svet". Vôbec. Tento pesimizmus prežívam asi 5. rok a fakt to nie je dobré a je to duševné zabíjanie sa. Veď uznajte, idete na dovolenku k moru a strašne sa všetci tešia, len vy myslíte na veci "A čo keď padne lietadlo? Čo keď nabúrame?".. mala som cestou do Chorvátska aj také tiky, že keď išlo oproti auto, zavrela som oči a videla som, ako nabúrame. Celú nočnú cestu autom som nespala, jednoducho som sa bála.

2. Neznášam malé deti.
Oukej, na to, že mám 17 a vykrikujem, že nechcem mať a nebudem mať deti, je moc. Deti 0-3 roky je niečo zlaté a rozkošné, ale akonáhle má decko 3-8 rokov, hnusí sa mi to. Neviem prečo, ale keď prídem na návštevu a je tam 8 ročné decko, ktoré ma ťahá každú minútu nech sa idem s ním hrať a iné p*čoviny, tak ma ide roztrhnúť. Nemám problém skríknuť ani na cudzie dieťa a preto sa ma asi každé dieťa bojí. Taktiež neznášam premúdrelé a rozmaznané 5-8 ročné deti, ktoré vidia, že im to proste NEDOVOLÍTE, ale ich bohatí rodičia, ktorí si ich tak vychovali skáču okolo ich zadku bez najmenšieho problému.

3. Frajer? Bozkávanie? Intímny život?
Frajera ako normálny a čistý vzťah som mala v 13 rokoch, no nikdy to neprišlo k bozkávaniu či nebodaj intimite, pričom je toto na tanieri v dnešnej dobe aj 13 ročného decka. V 13 rokoch to bol môj prvý a posledný vzťah, ktorý nikam nezašiel, čo znamená, že som nikdy nezažila bozkávanie, ani "záživný sex 30x za noc", ako to všetci opisujú. Ide ma zabiť hlavne to, keď moje rovesníčky si začnú s chalanom poobede a večer k nemu hopsnú do postele a povyšujú sa nad ostatnými, ako jej to v posteli išlo (pritom má chalan možno nočné mory). Nechápem dnešnú mládež, to je zákon aby som aspoň v 15 už mala bozkávanie a sex za sebou? 

4. Cigaretu? Marišku? Nie, neprosím.
Áno, čo sa týka cigariet, alkoholu a drog - skúšala som. Aj keď nesiem prezývku alkoholička v mojej "mini-partii, s ktorou s vidím len keď sa ideme dať dole", napriek tomu nemám alkohol každý deň na stole. Skúšala som aj marišku, pri tom si ju skoro vôbec nepamätám a cigarety nefajčím. Hnusí sa mi to a nechutí mi to. Lenže keď som opitá, fajčím jedna radosť (aj to keď len mám niekomu podržať cigaretu lebo ide čúrať, vrátim mu špak). Zase nepreháňajme.

5. Radšej držím hubu, ako keby som sa mala s niekym hádať.
Každý má v triede nejakú j*bnutú k*rvičku, ktorá dodrbe celé triedne vzťahy a kolektív. Ani ja denno-denne neujdem jej sprostým poznámkam, ale pri ohováraní mojej osoby predo mnou jej nikdy neodpoviem a neriešim to. Neviem prečo, niektorí sa do nej pustia a ja aj tak držím hubu a nechávam si skákať po hlave. Neviem čím to je, ale panuje vtedy vo mne strach. Pár krát sa mi vyhrážala že dostanem na p*ču, aj keď som jej nič nespravila. Viete prečo to vlastne bolo? Lebo som jej nedovolila sedieť so mnou na písomke, pretože sa ukáže raz za uhorský rok aj to v deň kedy máme 5 písomiek. Odjebala som ju, že neviem nič na písomku a pri tom som dostala 3. Možno si poviete, že milujete takýchto ľudí, ale nie som taká sprostá, aby som osobe, ktorá ma ohovára a osočuje ako zvyšok triedy, pomohla na písomke. To ani omylom..

6. Pohádaj sa so mnou, naštvi ma a skapeš.
Aj toto viem vypustiť z úst, keď sa s niekym hádam. Som neskutočný nervák a keby ste ma nasrali, tak počujete z mojich úst vety typu "Tak choď do p*če inak ti naj*bem." - "Dotkni sa ma a skapeš." 
Nemám problém pri najväčšom výbuchu zlosti niekoho zabiť, lenže zatiaľ som nikoho nezabila. Niektorí mi hovoria, že som nie som duševne v poriadku, ale niekedy to myslím vážne. Niekedy, keď strážim dieťa a naštve ma, takú mu strelím, že má ešte týždeň odtlačok ruky na líci.

- Dúfam, že ma neberiete ako nejakého mäsového vraha - 

7. Nákupy? NIKDY.
Som dievča, ktoré doslova nenávidí nákupy. Zoberte mi tablet na týždeň, notebook na mesiac, mobil na deň, dajte mi zaracha, ale NEBERTE MA NA NÁKUPY. Fakt, toto je pre mňa peklo a nechápem, ako môžu dievčatá zobrať výplatu a za 2 hodiny ju celú predrbať v nákupných centrách. Naozaj ma nebaví si hľadať veci, skúšať si veci v kabínkach v 5 rôznych číslach ktoré mi aj tak nesedia. Fu.

8. Gumu? Neber si gumúú, načóó.
PROSÍM KAŽDÉHO CHALANA, KTORÝ MA PARTNERKU MLADŠIU AKO 15 ROKOV A TOTO MU POVIE, NECH JU KĽUDNE NAPUSTÍ. Nechcem sa hrať na bohyňu a ani na tú, ktorá vie, čo je dobré, ale aby baba mladšia ako 15 rokov vykrikovala, že sex s gumou je ako jesť rezeň v igelitke? Prosím? Som zvedavá, čo by na to povedali jej rodičia. Neviem si predstaviť, že by som toto vypustila z úst. Kľudne sa predávkujem antikou a chalanovi dám aj 3 gumy, než aby som vykrikovala a potom ľutovala, že som sa v mladom veku nechala nabúchať. Fuj, ešte ani základku to neskončilo a takéto veci rieši.

2 komentáre:

  1. Ahoj :)
    Tento článok je naozaj dosť, ale že dosť dobrý. Zaujal ma hlavne druhým bodom, keďže ja sama nemám deti v láske.. a to ani tie 0-3. A už vôbec mi neprídu zlaté. A ani pekné.
    Chcela by som ti len dať jednu radu - ja viem, že toto je tvoj osobný blog, môžeš si naň písať samozrejme čo chceš, máš 17 - ale, panebože, na blogu by som toľko nehrešila :) :D Berie to všetok dobrý dojem. Jednoducho nadávky až v takomto rozmere na blog nepatria. Ak to tak hovoríš v realite, tak prosím... ale napísané takto na blogu to fakt nevyzerá pekne :)
    A inak máš naozaj pekný vzhľad blogu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Viem a som si toho vedomá, že nadávky na blog jednoducho nepatria, ale zase mi nepríde, že by v tomto článku bolo kvantum nadávok :D. A ďakujem :)

      Odstrániť