utorok 1. marca 2016

Niekoľko nezbytností, ktoré musím mať ako väčšina dievčat (2. časť)

Vy ste šialení! Včera, keď som publikovala 1. časť týchto nezbytností po 22:00, mala som na blogu cez 300+ návštev, prídem teraz z praxe a návštevnosť prekročila 500 prezretí! Čo znamená, že včera ste otvorili môj blog 118 krát a dnes 94 (zatiaľ)! Ja vás milujem ♥..
V tomto článku budú len 4 nezbytnosti - no pri tom budú dlhé obkecávačky, tak snáď vám to nevadí :-)

6. MIKINY, MIKINY A MIKINY

Neskutočne milujem mikiny! Dokážem ich nosiť 24/7, 12 mesiacov, každé ročné obdobie, každé počasie. Mám aspoň 8 mikín a stále ich nosím, je to niečo ako drogový doplnok. Kľudne ma aj v mikine pochovajte! Najviac sa mi páčia tieto "celé" a nie tie na zips, tie na zips nemám moc rada a tie vlastním len 2 - tenšiu a hrubšiu. Som taký chlapčenský typ, iné dievčatá nosia svetríky, pončá a ja neviem čo.. a ja? Hodím si mikinu a idem! Moja mama má zo mňa najväčšiu radosť - príde za mnou, dá mi peniaze nech si idem popozerať plavky a s čím dojdem? S NOVOU MIKINOU. Mama povedala, že po obchodoch bude chodiť so mnou, pretože nie je normálne, aby si dievča stále kupovalo mikiny :D. 
Čo mi  pripomenulo, že teraz v obchodoch majú pekné mikiny... uuuu.

7.  ČAJ / HORÚCA ČOKOLÁDA

Niekoľko ľudí proste nechápavo kývne hlavou, keď im poviem, že nepijem kávu. Neviem, kávu pijem jedine v lete aj to ľadovú. Káva mi nechutí, príde mi to dosť silné. Radšej si pochutím na čaji alebo horúcej čokoláde. Aj keď ma udivuje moja nápaditosť - pre mňa je horúca čokoláda len zaliať prášok horúcou vodou a dať mlieko. No asi 3 dni dozadu som natrafila na pár videí českých Youtuberiek, kde ukazovali, ako si robia horúcu čokoládu. Normálne mi bolo do smiechu, ako mne stačí len tá "zaliata". Dievčatá si robili čokoládu z mliečnej Milky a dochutili si ju smotanou, škoricou, pomarančovou šťavou a nejakými mandľovými/vanilkovými arómami (hlavne si nemyslite, že toto všetko dali do jednej čokolády, píšem to tak, čo som postrehla ako ingrediencie). Čo sa týka čajov, vypijem hocijaký, dokonca máme doma aspoň 15 krabičiek čajov rôznych značiek a príchutí. Predvčerom som skúsila granátové jablko a bolo skvelé, no teraz 2 dni pijem len prieduškový čaj kvôli môjmu "miernemu" prechladnutiu. Jediný čaj, ktorý nemám rada, je cibuľový a zázvorový. Ble.


8. NIKE AIR MAX / AIR FORCE

V poslednej dobe stále počúvam do ľudí "Bóóže, však tie tenisky má každý!". Áno, má ich každý, to ich nemám právo ich vlastniť? V júli minulého roka mi mama kúpila moje dlho vysnívané Nike Air Max v Sportisime, pretože mali zľavy (stáli 70-80€ a mali ich v zľave tuším za 40€). Dosť mi to bodlo, pretože sme sa vracali z Pandorfu v ktorom som mala na pláne si kúpiť nejaké "Najky", ale výber žiadny - nepáčili sa mi. Som s nimi absolútne spokojná, len som spravila veľkú blbosť - chcela som ich nosiť v lete, lenže tým, že mávam ako ostatní opuchnuté nohy v lete, tak som ich nevedela poriadne obuť (aj tak som si ich kúpila, lebo som vedela, že mi sú dobré - keď ešte 2 mesiace dozadu stáli 70€ som si ich skúšala a sadli mi dokonalo) a preto som si ich rozťahovala. No skončilo leto a mám ich tak "viac" roztiahnuté a zle mi sedia na nohe z čoho som nešťastná, ale som rada, že ich mám. Doteraz som si kupovala značku Adidas, ale nemám problém si kúpiť hocijakú značku, keď sa mi tenisky páčia. Na jeseň som si za moje narodeninové peniaze, ktoré som dostala od rodiny kúpila Nike Air Force v bielom prevedení - čierne sa mi nepáčia, chcela som červené, ale jediná možnosť je ich kúpiť niekde v prdeli vo Viedni, alebo objednať z internetovej stránky Nike - čo z toho, že posielajú len do Čiech a nie na Slovensko :(... tak padla voľba na biele a tiež som s nimi spokojná! Sedia úžasne, vyzerajú úžasne, sú úžasné! A musím sa pochváliť, ešte stále sú biele :P.. Mne sa osobne tento nový trend páči.

9. TABLET

Pamätám si, ako som ešte v 8. triede vykrikovala, aká je tablet zbytočnosť - veď mám mobil, na čo tablet? O pár mesiacov som na meniny dostala tablet, taký obyčajný MYAUDIO z Tesca. Bol celkom dobrý, no mala som ho asi rok a niečo. Na Vianoce 2014 som dostala nový tablet Samsung, s ktorým som A B S O L Ú T N E spokojná! Je to niečo ako moje bábo, som na ňom závislá, mám v ňom proste všetko - sociálne siete, hry, editory, všetko. Som na ňom skoro stále, čo sa odrazilo aj na baterke - vydrží mi možno deň a preto ho skoro každú noc nabíjam. Tým, že som všetky tieto veci nosila v mobile, tak som doplatila na to, že mi za polroka začal mobil strašne sekať. Teraz v ňom mám tie najdôležitejšie veci - Snapchat, Facebook + Messenger, Instagram, Whatsapp, Viber a potom aplikáciu na koláž, Clean Master na čistenie telefónu a to je všetko  - proste veci, ktoré používam každý deň. Naozaj mi to stačí a ak rozmýšľate, že si kúpite tablet, tak do toho choďte! Ja by som najradšej ten môj nosila všade, nuž pri dnešnom svete a trošku nedohľadnosti by som hneď oňho prišla. Veľmi rada pozerám videá typu "WHAT'S ON MY iPAD" aj keď iPad nevlastním, proste sa mi páči, ako majú dievčatá v mojom veku "zariadený" tablet/iPad - krásne pozadia, skvelé hry, zaujímavé aplikácie...

Vlastníš aj ty niečo z týchto nezbytností?

2 komentáre:

  1. Na taketo bundicky som aj ja zavisla +tie nike nemam ale za to mam conversy teraz som ich vytiahla po stoch rokoch a mam take odlaky ze koniec :D

    www.teenmumy.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tablet ještě nemám, ale z první výplaty si ho pořídím!
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť