pondelok 29. februára 2016

Niekoľko nezbytností, ktoré musím mať ako väčšina dievčat (1. časť)

Krásny pondelkový večer, priatelia! 
Nie len, že mám chuť písať nový článok s doprovodom môjho februárového playlistu a nekonečným kašľaním, kýchaním a bolesťami hrdla, ktoré ma sprevádzajú od včerajšieho večera, ale dokonca som aj zblbnutá z celého dnešného dňa ako LEONARDO DICAPRIO ZÍSKAL OSCARA (úprimne? gratulujem mu a zaslúži si ho už len za Titanic!) a 29. FEBRUÁR (stále sa modlím celé dni za kamarátku, ktorá mala mať počas uplynulého týždňa termín pôrodu a doteraz neporodila, pritom sme srandovali aby neporodila dnes). Napadlo ma napísať taký "dievčenský" článok dnešných pubertálnych a násť-ročných dievčat alias nezbytnosti, bez ktorých sa nezaobídem ani ja. Úprimne si myslím, že v niektorých bodoch sa nájdu aj dievčatá/ženy, ktoré nemusia byť násť-ročné a dokonalo sa v tomto nájdu.


1. DIÁR

Vy ste ešte nepodľahli novému trendu diárov a zbierke niekoľko stoviek nálepiek doň? Ja som si svoj diár kúpila už v Októbri v Tescu za cca 5€ - 6€. Musím sem pripomenúť aj hlášku môjho bratranca "Aj ty máš debilníček?". Áno, aj my dievčatá si musíme organizovať svoj čas čo najpestrejšie. Ja som si objednala 2 washi pásky z eBayu a zvyšné som si zakúpila v Lidli. Samolepky mám tiež z eBayu a z Etsy. Musím úprimne povedať, že mi príde zbytočné investovať do toľkých samolepiek a washi pások veľké peniaze. Ja si osobne objednávam nálepky maximálne za 2€ a washi pásky do 1€. Neviem, nepríde mi to životu potrebné investovať 15€ do nálepiek. Sice to diár oživí, ale aj tak... Najviac sa mi štýlovo a celkovo páčia diáre s hrebeňovou väzbou na obrázku, úplne najviac sa mi páči diár ERIN CONDREN, ktorý nie je najlacnejší (od 50€). 
Do môjho diáru si nič extra nezapisujem a neplánujem (asi v polovici Januára som si naň spomenula, hups). Celkovo to býva len prax, ktorá mi už končí, potom nápady na blog, YT a hlavne si tam Zapisujem rôzne giveaway, ktorých sa v poslednom čase dosť často zúčastňujem. zapíšem si vždy kedy končia a keď sa losuje podľa čísla komentára, zapíšem si aj moje poradové číslo, nech nemusím hľadať ihlu v kope sena.


2. KRYTY NA MOBIL / TABLET 

Dosť často mobily nemením, ale asi mesiac vlastním nový Samsung, pretože tomu môjmu skončila 2 ročná záruka a pri mojom veľkom šťastí by sa mi hneď rozbil, lebo Mishell je veľmi šikovná! Na starý mobil som mala celkovo 5 krytov, teraz na novom mám len 1 aj to priesvitný. Na tablet mám 2 kryty - typický silikónový a zatváraciu "knižku" - na doma nosím ten silikónový a keď idem preč/cestujem/na návštevu, tak si ho dám do toho zatváracieho, aby sa mi pohodený medzi vecami nepoškriabala obrazovka (je na ňom nalepená fólia, ktorá je viac než dosť doškriabaná). Priznávam, nakupovanie krytov je veľká droga - nakupujem pre seba, sestru, mamu, rodinu a celkovo. Aj keď je pravda, že si každé dievča nakúpi aspoň 8 krytov a potom ich všetky nenosí, ako môj prípad. 
Kryty objednávam hlavne z eBayu, nie len, že je tam veľký výber, ale dokonca sú úplne lacné a rada zainvestujem, aby bol môj mobil/tablet chránený a štýlový!


3. DOKONALÝ INSTAGRAM

Viem že veľa dievčat instagram nevlastní, ale u mňa je to závislosť. Mala som na ňom cez 200 fotiek, no všetky som si premazala a aktuálne ich tam mám cez 70. Na instagrame som stále, stále niečo musím lajkovať ("osrdiečkovať"). Keď som túto aplikáciu objavila v roku 2012, všetko možné, čo som odfotila, som hneď trepla na instagram a preto som mala toľko fotiek. Tráva, slnko, mraky, pitie, škola, všetko... Lenže doba sa mení a my, dievčatá, si dávame záležať na úprave nášho instagramového profilu. Jednoducho - fotka, ktorá je najkrajšia na svete a nehodí sa mi tam, nepridám ju, pretože mi to kazí dojem môjho instagramu. Možno si poviete, že som padla na hlavu, ale je to tak! Dievčatá na úpravu teraz viac uprednostňujú aplikácie ako VSCO Cam na tumblr efekty, Whitagram a tak. Ja som z tejto tumblr módy vyšla asi za nejaký polrok a normálne tam pridávam svoje osobné fotky. Môj instagram sa celkovo skladá z môjho zverinca a mojich selfie.


4. SOCIÁLNE SIETE

Ktorá násť-ročná dievčina si nevypisuje na Facebooku, nepíše niečo na svoj blog, nestalkuje a nezdieľa svoje pocity na Twitteri, nezaplavuje Instagram svojimi fotkami, odpovedá na nenormálne otázky na svojom ask.fm, nezalezie do postele a nepozerá Youtube videá, či nezdieľa nejaké obrázky z WeHeartIt na svoj Tumblr? Zo všetkých týchto sociálnych sietí, ktoré som vymenovala, používam všetky. Neviem, je to ako závislosť. Na Facebooku som si odstránila 80% mojich fotiek a dokonca mi tam ostala len profilovka, na Twitter musím stále písať moje sťažnosti a ohovárať, Instagram som spomínala vyššie, na Ask moc nechodím, iba tam čítam odpovede a moja večerná rutina je zaliesť do postele a pozerať Youtube videá. Túto kategóriu moc obkecávať netreba, veď sa chápeme :-).


5. ROZTRHANÉ & ČIERNE (SKINNY) RIFLE

Tak tieto kúsky nemôžu chýbať v šatníku žiadného dievčaťa! Aj keď roztrhané rifle nemám, je to vec na mojom wishliste (ktorý som ešte nezrealizovala na papier a nosím ho v hlave). Mojou malou chybičkou je, že skoro žiadne rifle nezapnem - dokonalo mi sadnú, ale vždy mi chýba aspoň 1cm - 2cm, aby som ich zapla! Chybička je samozrejme v mojej postave - nie som najchudšia ale ani najobéznejšia (veľkosť riflí je 40/42), len mám veľké boky po mame (ahoj mami a dík!) a preto buď rifle nezapnem, alebo keď sa mi povolia tak mi padajú. Mám vysoké skinny čierne rifle z Bershky ktoré majú gombík až nad pupkom, no spravím pár krokov a už mám "medzinožie riflí" na kolenách! Ešte keď si spomeniem, že som nízka, no katastrofa! Inak sú to naozaj krásne riflie a aspoň sa nachvíľu cítim štíhlejšia O:).

V ktorých bodoch sa vidíte vy?


Keďže som nachladnutá a stratila som pojem o čase, je dosť neskoro a ja mierim práve do sprchy a do postele, tak druhú časť vecí dopíšem zajtra do nového článku. Dobrú noc :-*

5 komentárov:

  1. No áno, tie diáre to je závislosť, ale osobne nechápem načo si niekto kupuje diár za 50 a viac eur.. Je to podľa mňa šialené, keď si potom ešte dokúpi nálepky za ďalších 20-30€.. To by mi skutočne bolo ľúto míňať, ale tak zase načo by mi o rok bol ten diár, že?! Ja mám nálepky z predošlých diárov a kalendárov, kde boli súčasťou balenia, plus mám nakúpené nejaké washi pásky a to mi stačí. Aj keď tie diáre na nete vyzerajú všetky tak úžasne a dokonalo, no osobne sa mi do toho nechce investovať pomaly sto eur. Za to si kúpim niečo dôležitejšie.. :-) Inak na sociálnych sieťach som kedysi (nie až tak dávno) ulietavala tiež, ale posledné mesiace ma to vôbec nebaví. Úplne mi stačí ráno si prezrieť čo je nové na facebooku a dosť. Účet na tumblr som zrušila, takisto aj pár ďalších. Neviem, asi som z toho už vyrástla. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vidím se v diáři, co nemám tam, to nevím :)
    www.mayaworldczech.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten diář vypadá krásně! Asi to úplně prošlo kolem mě, protože vůbec nevím o nějakém trendu nálepek a podobně. Ale když vidím diář na fotce, tak se mi moc líbí, je barevný a přehledný - radost si plánovat svůj čas :)
    Veronique beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Leonardo leonardo ♥ krásny mal predslov ! ♥
    určite suhlasim s diárom, síce si ho ja tak nezdobím len si tam zapisujem svoje somarinky co mam zrobit a tak :D a vidím sa aj v tých krytoch neviemm na co ich mam tolko ked len 1-2 nosím ale mam ich to je hlavé :D , roztrhané rifle sa mi nepacia takže určite nepatria do môjho šatníka, ask a tumblr som v živote nepoužívala a ani sa nehodlám to zmeniť :D

    TeenMumy

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Z těchto bodů asi jen v tom diáři :) ten si fakt udržuju, kryt na mobil mám jeden už 3 roky a instagram sice miluju, ale nějak ho nehrotím. Mám ale jiný nezbytnosti jako třeba parku nebo termosku :)

    OdpovedaťOdstrániť