pondelok 14. marca 2016

9 najlepších hier na Android

Ahojte! Keďže ste si už mohli povšimnúť, ako strašne "milujem" svoj tablet a beriem ho ako moje "baby", rozhodla som sa napísať vám článok o tom, aké hry môj tablet obsahuje a celkovo hry, ktoré hrám dlhú dobu (2 roky aj viac), ktoré som objavila a ktoré ma veľmi bavia. A keďže ja moc hry na tablete nehrávam, možno tak keď mám lazy day - za posledné 4 dni sa normálne teším domov, ako sa vyvalím na gauč, zoberiem môj mierne vybitý tablet, ktorý som si dala ráno a nabíjačku a nezapla som zástrčku (predĺžovačku) a chvíľu si zahrám moje hry, yea!

1. HAY DAY

Pamätáte si, keď ste v roku 2009-2010 začínali s Facebookom? Ja som hrávala najčastejšie hru FARM VILLE, takže táto hra je na podobný spôsob hrania. Máte vlastnú farmu, sadíte, vyrábate, staráte sa o zvieratá (dáte im najesť, počkáte určitú dobu a potom ich podojíte/oholíte) a jednoducho zdokonaľujete svoju farmu. Dodržiavate objednávky vyvesené na tabuli, podľa ktorých sa riadite a tak zarábate a získavate XP-čka, ktoré vám pridávajú body do ďalšieho levela. Môžete si za určité farebné lístočky nakúpiť aj zvieratká na vašu farmu, ktorým budete dávať len jesť - pes, mačka, kone, zajace.. Lístočky získate pri objednávkach, rybárení alebo ak sa pošťastí, tak aj v truhle. No veľmi ťažko sa získavajú, takže si dlho počkáte. Najväčšia výhoda je, že to, čo zasadíte - nezhnije, takže môžete využiť miesta na sadenie na skrášľenie svojej farmy. Túto hru hrám asi od mája 2014, namiesto toho aby som sa učila na prijímačky na strednú školu, som ju stále hrala ešte na starom tablete :D. Som v 39. leveli ale už ju moc nehrávam, no je mi ju ľúto vymazať, takže stále tam má špeciálne miesto. 

Celkovo túto hru hodnotím 4/5.

2. CLASH OF CLANS

Ďaľšia hra od tých istých vývojárov, ktorí vlastnia aj hru Hay Day. V tejto hre máte vlastnú "dedinku/osadu" (hodí sa český názov VESNICE) plnú bojovníkov a zdolávate iné osady. Bojovníkov musíte vylepšovať a vylepšovať, dokonca aj získavať. Najhoršou a najhlavnejšou vlastnosťou tejto hry je, že keď nie ste online, hocikto na vás kľudne môže zaútočiť - ak ste online a hru hráte, nemá šancu nikto. Za každý boj získate počet trofejí (ak ste vyhrali), ale jednoducho o ne môžete prísť (ak prehráte alebo na vás niekto zaútočí). Môžete mať vlastný klan s inými hráčmi, kde si môžete posielať bojovníkov. Ja mávam osobne medzi 900 - 800 trofejami, pretože keď večer hrám a ráno sa zobudím, tak mám aspoň o 50 trofejí menej :D.. Túto hru nehrávam skoro vôbec ale naozaj ju odporúčam, no mám pocit že je viac pre mužské pohlavia, pretože aj môj 9 ročný bratranec kýve hlavou, ako debilne (pardon) viem túto hru hrať - zase on nemá rád Hay Day.. a prečo? Lebo sa mu nedarí v hospodárení! :D

Celkovo túto hru hodnotím 3/5.


3. SUBWAY SURFERS

Asi najpopulárnejšia hra vôbec, ktorú hral každý (teda dúfam)! Najpopulárnejšia naháňačka a útek pred tučným pánom inšpektorom a jeho agresívnym psom, kde zbierate mince a kľúčiky, vďaka ktorým si môžete kúpiť postavičky, vylepšenia (rýchlosť, magnet, skoky), oblečenie a boardy, ktoré dvojitým kliknutím aktivujete. Každý mesiac (myslím) sa mení zameranie miesta v hre, ale stále sa opakujú - Miami, Los Angeles, Tokio, Dubai... V každom meste máte challenge, kde máte nazbierať niekoľko vecičiek počas vášho úteku a získate nejaké ocenenia typu rýchlosť, peniaze, oblečenie, kľúče, vylepšenia atď. Ja túto hru hrávam aspoň 4 roky a keď som v núdzi, že som niekde preč s tabletom a nikde nie je wifi, tak si ju zahrám :D Inak je to super a jednoduchá hra, len jediná vec, ktorú je treba vytknúť je tá, že keď si ju raz vymažete/zmeníte zariadenie (mobil/tablet), tak sa vám všetko vymaže. Ak sa prepojíte s Facebookom ako ja, tak vám ostane len skóre, ktoré ste nahrali. Všetky postavičky, oblečenia a vylepšenia stratíte a musíte ísť odznova. Dosť veľkou vadou hry je aj to, že ma to stále odhlasuje z Facebooku a mňa už nebaví sa stále prihlasovať :D 

Celkovo túto hru hodnotím 4/5. 


4. SIMCITY BUILD IT

Asi najviac návyková hra pre tých, ktorí zbožňujú mániu hry The Sims! SimCity Build It je tabletová verzia hry SIMCITY, kde staviate mestečko a staráte sa o svojich obyvateľov - vylepšujete im malé karavany a maringotky na veľké a obrovské budovy s 30 poschodiami, musíte pridávať veľa verejných miest ako sú parky, aby boli spokojnejší a stúpla aj populácia. Musíte sa ako správny major (starosta) starať o všetky verejné komunikácie - voda, hasiči, kanalizácia, čistenie odpadových vôd a musíte vykonávať aj úkony pre zlepšenie stavu budov pomocou tovární. Môžete predávať a nakupovať suroviny (železo, drevo). Som v 14. leveli a keby som vám mala povedať, kedy som túto hru začala hrať, tak neviem. Absolútne. Moje obyvateľstvo je skoro 55 000 ľudí, ale spokojnosť je 70-90%. Nuž, nedostatok peňazí nie je boh vie čo.. Veľkou nevýhodou a vadou hry je to, že mi skoro stále pri načítavaní padá, kontaktovala som aj podporu a moc mi neporadili, ani inštalácia nepomohla, čo je veľká škoda.

Celkovo túto hru hodnotím 4/5.


5. PLANTS VS. ZOMBIES 2

Od malička mám nejaký dosť veľký vzťah k takýmto krvilačno-zombíckym hrám, takže som neodolala ani tejto. Bojujete proti zombíkom svojimi rastlinami, ktoré poctivo získavate. Vďaka svojmu skleníku si môžete rastliny vylepšiť na 1 level a to tiež na maximum. Rastliny si môžete zakúpiť za 3€/ks alebo ich postupne získavate. Táto hra je aj dosť veľký žrút baterky, takže sa nenazdáte a už budete mať 30% fuč! Je to veľmi návyková hra, v Chorvátsku som ju hrávala V K U S E, takže tak. Zaberá aj dosť miesta a pri tom nemáva dosť časté aktualizácie. Keď som dostala nový tablet a sťahovala som si túto hru naňho, musela som začať odznova, čo ma doosť mrzelo, pretože som mala polovicu hry odohratú. No moc som pri "novej" hre nevydržala a teraz mi v tablete tvrdne. aj tak si ju nevymažem a mávam obdobia, kedy hru dokážem hrať 3 mesiace non-stop a potom ju rok nezapnem. Nebyť veľkého žrania baterky, tak dávam plný počet bodov.

Celkovo túto hru hodnotím 4/5.


6. BUBBLE WITCH SAGA 2

Ak ste strieľavý typ človeka, táto hra je určite to, čo potrebujete! Nehrám ju ani týždeň a už som na 41. leveli. Niektoré levely zdoláte na 1. krát, no niektoré sa mi podaria až na siedmy - je to o šikovnosti, šťastí a zručnosti a samozrejme, trpezlivosti - ktorú mám minimálnu! Neviem, čo k tejto hre viac napísať, jednoducho strieľate bubliny na čas alebo ťahy - musíte plniť úlohy, či už poraziť zlú Morganu alebo zachraňovať zvieratá. Ak ťahy miniete a nemáte všetko zdolané, môžete si dokúpiť ďalšie ťahy, alebo musíte ísť odznova. Naopak, ak máte 25 ťahov a podarí sa vám to a ostanú vám napr. 3 ťahy, vynulujú sa ale započítajú sa do bodovania. Každé kolo sa boduje hviezdičkami, takže každé kolo máte hodnotené 1-3 hviezdičkami. Ak miniete ťahy, musíte čakať niekoľko minút, kým získate ďalšie. Ja som na tejto hre dosť závislá a keby nebola na wifi, hrám ju aj v škole - lenže naša wifi je na bode mrazu, takže je zbytočné ťahať tablet do školy.

Celkovo túto hru hodnotím 5/5.


7. CANDY CRUSH SAGA

Táto hra z kolekcie "Candyoviek" je tiež veeeľmi populárna! Musíte pozbierať čo najviac cukríkov, ale každé kolo ma vlastnú úlohu - musíte odstrániť želé, nahrať 40 000 bodov, dostať dole prísady, či získať čo najväčšie skóre za 60 sekúnd. Je to skoro rovnaká hra ako BWS2 (vyššie). Nezabudnite využívať farebné a obalené cukríky, ktoré vám dosť pomôžu! Som na 28. leveli a je to dosť ťažká hra pre mňa :D. U tejto hry platí to isté s ťahmi.







Celkovo túto hru hodnotím 5/5.


8. PET RESCUE SAGA

Do tretice všetko dobré! V tejto hre zachraňujete zvieratká tak, aby sa dostali nadol. Máte to tiež na ťahy, ale najlepšie sú pomôcky - balóny a bomby - ktoré vám dopomôžu vyslobodiť zvieratká oveľa rýchlejšie. Pre mňa je to dosť rozkošná hra a máte tam rôzne zvieratká - pes, prasiatko, vtáci.. Musíte klikať na čo najväčší počet kociek určitej farby. V tejto hre som na 24. leveli a vôbec sa mi v nej nedarí, je dosť ťažká na mňa a jeden level mi trvá aj 2 dni :(.






Celkovo túto hru hodnotím 4/5.


9. BEST FIENDS

POZOR! VEĽKÉ RIZIKO NÁVYKOVOSTI! Túto hru som si stiahla včera a som na 30. leveli a je to veľmi úžasná hra! Visím na nej celý čas čo prídem zo školy a aj večer do 23:00 v posteli. Na túto hru ma navykla moja mama s bratom - oni ju hrávajú na bratovom tablete. Musíte zbierať čo najviac listov, jahôd a všetkých surovín a zdolať zlých a škaredých slimákov, ale pozor! Máte to tiež na ťahy, takže jeden zlý ťah a ste v čudu! Ťahy sa ľahko pridať nemôžu a musíte za ne zaplatiť svojou kreditkou, takže nad jedným levelom strávite aj 2 dni. Musíte byť veľmi obozretní. Nezabudnite si vylepšovať svoje príšerky vďaka "ochehulákom", ktorých získavate. Za 1 kolo stratíte 2 energie, takže môžete odohrať 10 kôl a potom musíte aspoň 1-2 hod. čakať, aby ste mohli hrať znova :-).

Celkovo túto hru hodnotím 5/5.


Ešte chcem podotknúť, že všetky hry okrem Subway Surfers sú na wifi/internet, takže vám nepôjdu vôbec alebo vám pôjdu s obmedzeniami.
Hry by mali byť v pohode aj na App Store (IOS), ale 100% vám to zaručiť neviem.

Poznáte nejaké hry? Ktoré hry hrávate? A KTORÉ INÉ HRY ODPORÚČATE?

1 komentár:

  1. SUBWAY SURFERS jsem hrála celkem dlouho, ale po chvíli mě to přestalo bavit..
    Spíš to bude tím, že moc nejsem na hry. Jediné, u čeho jsem opravdu vydržela, je Candy crush saga :D:)
    http://littlepricklyworld.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť