utorok 1. marca 2016

Playlist FEBRUÁR 2016

Rozhodla som sa, že každý mesiac budem robiť PLAYLIST alias "pesničky, na ktorých ulietavam celý mesiac". Približne od októbra som mierne zaláskovaná, takže celkovo tu nájdete také veselé a láškové pesničky. Tento mesiac som začala veľmi ulietavať na Zare Larsson, to dievča nie len že vyzerá nádherne, ale aj dokonca jej pesničky sú dokonalé! I'm so in love with her! ♥





Alan Walker - Faded


Alvaro Soler - El Mismo Sol (Under The Same Sun) ft. Jennifer Lopez


Túto pesničku som si omylom stiahla do mobilu ako nesprávnu verziu, ale zistila som, že sa mi páči oveľa viac ako originál.


Omi - Hula Hoop



Shawn Mendes - Stitches



WALK THE MOON - Shut Up and Dance



P!nk - Today's The Day




A na záver TOP 4 Zary Larsson!

Zara Larsson - Rooftop



Zara Larsson, MNEK - Never Forget You



Zara Larsson - Lush Life



Zara Larsson - Weak Heart




Trafili sme sa do rovnakých pesničiek, či ani nie?

1 komentár:

  1. faded faded ♥ uple super pecička ja takéto nepocuvam no tato pesnicka sa mi paci ja som skor na dnb reggae...

    TeenMumy

    OdpovedaťOdstrániť