sobota 19. marca 2016

Nekonečno krytov pre váš mobil (1. časť)

Odkedy existujú zahraničné "čínske" stránky ako eBay, Aliexpress a iné, moje živobytie s mobilom mi dáva lepší zmysel (toto vyznelo ako životné motto závisláka, ktorý sa bez mobilu nevykadí - ja takáto nie som, nebojte!). Ja neberiem svoj mobil ako "zavolám si, odpíšem". Nedá sa povedať, že mám v ňom všetko - to všetko mám v mojom tablete. Nebudem tu rozoberať, čo mám v mojom mobile, pretože toto je iné odvetvie článku. Môj mobil si neviem predstaviť bez krytu, obalu (nazvite to ako chcete). Na internete máte nekonečno možností kabátikov pre svojho tátoša (aj v obchodoch, ale drahšie alebo hlavne na iPhone) a ja, ako správny maniak do krytov, prezerám denno-denne nejaké inšpirácie na kryty. Niektoré sú dosť jednoduché, niektoré rozkošné a niektoré príliš infantilné a je mi jedno, že mám 17, keď chcem kryt s prasiatkom, tak ho budem mať! Poďme "slintať" spolu ♥.


























5 komentárov:

  1. Jůůů, ty jsou fakt nádherné :)
    Můj blog - budu moc ráda když přidáš komentář, nebo budeš můj blog odebírat, každému teď za odběr posílám třídílnkou knihu v PDF zdarma.
    S láskou Rose

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Valná většina z těch krytů jsou úplně strašlivé kýče. Ne, nelíbí se mi :D Mám u mobilů ráda jednoduchou eleganci, a ne aby to vypadalo jako od kolotočů... Takže za mě akorát ten první s kytičkami a pak černobílý s peříčky.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kryty jsou super :) Nejvíc se mi líbí ten s peříčky. Ty velký jako třeba ten méďa na poslední fotce jsou sice hrozně cute, ale pro mě by to bylo dost nepraktický :D Škoda, že jsou takové kryty k dostání jen na iphony a na ostatní modely mobilů se celkem zapomíná... No co už :D
    TUORE BLOG

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No teda, to je sbírka. Taky mám na cestě pár kousků :-) Až příjdou, dám je na blog
    O všem? Ovšem!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj, kdyby jsi náhodou měla nějaký na iPhone 5S a zbavovala se jich tak klidně odkoupím <3 www.be1tty.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť