utorok 20. októbra 2015

Before I Die #1

Každý má nejaké očakávania, wishlisty, tajné denníky kde si zapisuje udalosti a veci, ktoré by chcel zažiť pred tým, ako zomrie. Niektoré sú typické, niektoré ostrieľané, iné zas nesplniteľné. Ale nikdy nevieme, čo môžeme očakávať od života samého. Nech sa páči, prvá časť môjho BEFORE I DIE je tu!



1. Ísť do Paríža

Paríž ma dosť fascinuje a rada by som tam išla. To prostredie je nádherné. Rada by som si tiež spravila "fotku pod Eiffelovkou", no pozrieť si výhľad z Eiffelovky by som nechcela s mojou láskou ku výškam, takže by som si musela dať 3 kinedryly, aby som to prežila. Ale radšej nebudem riskovať..

2. Cestovať sama

Som desť cestovateľský typ a rada spoznávam nové miesta, prírodu, ľudí, umenie a kultúru. Nevadilo by mi niekde cestovať sama na nejaké 3 dni. Viac, ako 3 dni by som nevydržala byť sama, keďže ja vždy musím mať niekoho pri sebe, inak som popletená a stratená.

3. Mať bunker na strome

Povedze mi, kto by nechcel mať už od svojich piatich rokov bunker na strome?! Mám 16 a stále ho chcem! Je krásne tráviť niekde na čerstvom vzduchu a byť navzájom v bunkri vašich snov. Dúfam, že si nájdem nejakého muža, ktorý bude mať rodinný dom a postaví mi bunker na strome!





4. Mať ombré

Ombré sa mi dosť páči, no vraj to dosť ničí končeky vlasov. Rada by som mala, no neviem, či sa mi to hodí, aká farba ombré sa mi hodí.. Uvidíme, ale určite jedného dňa. Ale volím si tú blonďavú.

5. Mať niekoho, kto napíše o mne pesničku a zaspieva ju

Nič romantickejšie nie je. Je krásne, keď počujem niektorých slovenských interpretov, ako spievajú o svojich polovičkách. Ja by som tiež rada takéto uvítala, aj keby to bola tá najfalošnejšie zaspievaná pesnička.. ale od srdca :)♥.

6. Hodiť niekomu drink do tváre

Toto želanie sa mi plní čím ďalej tým viac. Nemám problém, keď som v štádiu smrteľného puknutia mojich nervov hodiť niekomu drink do ksichtu. Je to sranda, no potom budete pykať ohováračkami a všetkými možnými typmi vyhrážiek "To schytáš!".


7. Mať najlepšiu kamarátku, ktorá je ako sestra

Musím úprimne skonštatovať, že nemám šťastie na kamarátky a nikdy som nemala najlepšiu kamarátku. Mám ich dosť, no polovica z toho je falošných a keďže ja som dosť citlivý človek, nedám im to najavo že ako sa správajú, len aby som ich nestratila. Viem, je to moja vina, ale nič sa s tým nedá robiť.
Jedného dňa snáď nájdem nejakú kamarátku, ktorá bude ako moja sestra a budeme si spolu rozumieť a tráviť všetok svoj voľný čas spolu.

8. Zobrať moju mamu na dovolenku jej snov

Toto si dávam ako záväzok pred tým, ako zomriem. Moja mama je úžasná žena, dala by mi všetko aj keď nemôže a za to cením. Jedného dňa ju chcem zobrať na dovolenku jej snov, aby videla, ako si ju vážim za to, čo zvládala za dvoch (otec nás opustil a nechál nás do dnes v poriadnych "bažinách" po ňom).
Určite to bude dovolenka pri mori, no určite toto musím splniť, inak si to budem dávať za vinu.

9. Cestovať na všetky miesta, kam som vždy chcela ísť


Ako som vyššie spomínala, milujem cestovanie a teším sa, keď sa dostanem aspoň na jedno miesto, ktoré som vždy chcela navštíviť.
Určite by to bolo: New York, Miami, Paríž, Amsterdam a Benátky.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára