utorok 20. októbra 2015

Keby som sa stala milionárkou..

..čo sa nestane.
Blog.cz pridelil aj na tento týždeň novú tému týždňa KEBY SOM SA STALA MILIONÁROM. Je toto dosť zaujímavá téma, ktorú si každý predstavuje inak a fantázii každého človeka sa medze nekladú. Ja sa budem snažiť rozpísať, čo by som spravila, kebyže nejaké ten miliónik vlastním.




Ako prvé sa určite sústredím na to, ako by som sa stala milionárkou? Vezmem si boháča? Vyhrám v lotérií?

Ja sa určite teraz obraciam na výhru v lotérii. Pravda je tá, že si podávam KENO 10 (áno, mám 16, ale pšt:D) a určite by mi nejaký ten miliónik kebyže vyhrám nevadí.. Ale má to aj svoje nevýhody.

Keď si predstavím situáciu, že som vyhrala, tak sa teším. Teším veľmi, že ani neviem, kde by som začala rozhadzovať peniaze. Lenže je tu jeden bod úrazu - minule som čítala, ako novinári označili jedného obyvateľa Číny, ktorý vyhral milióny za lakomého, pretože si prišiel výhru prevzať tak, že sa schovával pod maskou. Lenže novinári si pravdepodobne neuvedomili, že on si nedal masku kvôli tomu, aby bol lakomý, ale kvôli jeho bezpečnosti. Ja by som urobila to isté! Išla by som tam v anonymite a na hlave by som mala masku zo Scary Movie, pretože dnešný svet je hnusný. Ani neviete, ako by si vás nejaká tá mafia alebo skupina zlých ľudí našla a urobila všetko preto, aby mali vaše peniaze a vás sa zbavili. Bezpečnosť je na prvom mieste!

Ešte pár slov pre tých, ktorí si myslia, že ako chcú pomôcť charite.
Veľa z vás sa bude hrať na mierumilovných ľudí a povie, že by peniaze darovali na charitu. Ak sa urazíte, tak sa ospravedlňujem, ale je to dosť dobrý vtip. Chcete tak strašne dávať peniaze na charitu, ale pri tom ste lakomí požičiať vlastnému rovesníkovi trápnych 0,80€ na desiatu alebo pitie, ktoré si zabudol. A to nehovorím o bezdomovcoch - keď chcete dávať peniaze na charitu, prečo neponúknete pár drobných aj iným? Každý piaty bezdomovec je normálny, pretože za peniaze vidí čo i len chleba s paštékou a minerálku, alebo pri najlepšom nejakú noc-ľaháreň, kde môže v teple stráviť noc. Ja sama bezdomovcom peniaze nedávam, pretože sama nenosím pri sebe veľkú hotovosť a tiež sa nehrám na človeka, ktorý by chcel peniaze extra darovať na charitu. Ešte k tým bezdomovcom - keď vidím, že niektorí si za to radšej kúpia svoje slávne "čučo" alebo cigarety, je mi zle.

A tu už sa dostávame k tomu, ako by som tie peniaze využila.
Určite ako prvú vec by som chcela splatiť všetky tie dlžoby, ktoré máme vďaka môjmu "bio-tatkovi" na krku. Nie len, že ho hľadá polícia a exekútori, ale sám sebe robí hanbu. Takže jednoznačne by som kľudne ponúkla aj celý milión kvôli tomu, aby sme už mali pokoj. Nehovorím, že sme na tom nejak extra zle s dlžobami, ale dlžoby sú dlžoby. Ako prvé je hlavné myslieť na seba a na svoju rodinu, aby sa mala lepšie!

Ďalšie veci, za ktoré by som kľudne investovala z môjho miliónu, by boli určite útulky. Teraz si určite myslíte, že na charitu nadávam a idem sa hrať na veľkú milovníčku zvierat. Vy si ani neviete predstaviť, že som skoro 3 roky stále súťažila na Facebookových/internetových súťažiach s mojim psom kvôli 20kg-30kg balíkom žrádla pre útulky. Milujem zvieratá a nezaslúžia si takto trpieť. Vždy, keď sme vyhrali, granule sme odniesli do útulku. Veď načo by bolo mojej čivave 30kg žrádla? V útulku by to spotrebovali za týždeň, no my asi za rok. Koterce sa čím ďalej tým viac plnia a ja by som prispela nemalou sumou, či už na hračky, žrádlo a granule, deky, veterinárnu starostlivosť, ktorá vôbec nie je lacná (1 tabletka 20€). Raz keď som išla do školy, na chodníku ku mne pricupital malý pes, vonku bolo chladnejšie, prišiel ku mne a tešil sa. Pohladkala som ho, on povrtel chvostom a pokračoval ďalej. Neviem, či to bol tulák, ale vyzeral tak. Rozplakala som sa. Ako malá som snívala, že si kúpim vééééélikánsky dom a každé zviera, ktoré stretnem na ulici bez domova si vezmem domov a nechám si ho. Najradšej by som takto žila.



Určite by som chcela veľa cestovať a dovolenkovať. Chcela by som si splniť hlavne veci z BEFORE I DIE rubriky, v ktorej prispievam vecami, ktoré by som chcela splniť predtým, ako zomriem. Moju mamu, babku a dedka by som určite poslala niekam na dovolenku, alebo na pobyt niekde na slovensku alebo mimo slovenska. Určite by ich to potešilo najviac na svete. Ja sa viac prikláňam k tej dovolenke pri mori, ale niekto má radšej Slovensko a stačia mu naše hory :). Ja by som sama chcela precestovať skoro celý svet - Ameriku, Kanadu, Európu...

Ďaľšou vecou by boli určite nákupy. Chcela by som zobrať moju mamu niekam nakupovať, pretože vždy ona veci kupuje mne (ešte si sama až tak poriadne nezarábam, mám na konte cca 40€) a všetko, čo by chcela, by som jej kúpila! Handry, šaty.. hocičo.
A ak by som mala niečo kúpiť mojim rodinným príslušnikom, tak hocičo by som im kúpila. Brat by chcel určite vlastný tablet (ktorý dostane na Vianoce), sestra auto, mama byt (:D) a vedela by som pokračovať.. Určite by som aj moju rodinu pozvala niekam na večeru, ktorá by rozhodne nebola lacná. Už len toto všetko z vďačnosti, ktorú voči nim cítim.

Na vodičák sa ešte vôbec nechystám, ale určite by som chcela vlastniť nejaké to autíčko. Mojim snom od destva je PORSCHE (ako malá som pozerávala Mafstory a odvtedy mi nejak ten sen o Porsche ostal), ale určite by mi stačila aj taká Audi A8 ♥ :D.



Ja som dosť taký človek, ktorý keď niečo chce, tiež musí všetko mať. Aktuálne zbieram hry The Sims 3 (práve som si objednala Domácich maznáčikov a zajtra ak budem stíhať, tak si pravdepodobne kúpim Ročné obdobia) a mám na ne špeciálnu poličku. Mám tam aj The Sims 2, takže polička nie je vôbec prázdna. Investovala by som samozrejme do nového mobilu - môj ma rok a pol a ja som sa zaprisahala, že ho aj ďalší rok budem mať.. Nie je zlý, len je dosť preplnený a seká. Ja som typ človeká, ktorý si mobil naschval nerozbije, aby mal nový. Mobil nie je lacná záležitosť, ale určite by som peniaze na ňom nešetrila. Určite si všetci myslíte, že by som si kúpila iPhone, ale asi nie.. a aj keby padľa voľba na iPhone, tak určite iPhone 6, pretože má veľkú obrazovku a keď mám niečo napísať na sestrinom malom iPhone, je to pre mňa veľký trest :D.

Môjmu psovi a celkovo môjmu zverincovi by som pokupovala veľa vecí - kostičky, sladkosti, granule, hračky. Kebyže je na mne, dokonca majú vlastnú izbu! Som veľmi veľká milovníčka zvierat a dokonca ich dosť rozmáznavam, takže som si pred pár rokmi užila nadávok na môj zverinec, že aký je rozmaznaný.

Viem, že peniaze nie sú všetko a najdôležitejšie je zdravie. Ale téma je téma, moja fantázia je jednoducho nesplniteľná a toto je moje ja.

AKO BY SI VYUŽIL/A PENIAZE TY?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára