utorok 20. októbra 2015

Wishlist: September 2015

Konečne začal September a ja som už pomaly chystám na zajtrajšie ráno, pretože ma už čaká druhý ročník na strednej škole. Keďže je už 1.9., tak som sa rozhodla oživiť rubriku Wishlist vecami, ktoré by som určite chcela počas tohoto mesiaca kúpiť/zohnať/zrealizovať.




Kúpiť pekné zošity a pomôcky do školy

Ševt je ako papiernictvo dosť predražené (2,15€ za jeden zošit), no samozrejme zaručuje vysokú kvalitu a životnosť života. Ja som vždy bola odkázaná na zošity z Kauflandu, Tesca a Carrefouru. Ja nie som veľký typ dievčaťa, ktoré musí mať dokonalé zošity, no po prečítaní krásnych DIY článkov a pozeraní videí sa mi to zapáčilo (a to nehovorím o tých mojich šalátoch, ktoré mi celé prázdniny hnili taške v jednej póze sa sú ohnuté na 3 strany), tak snáď nejaké pekné nájdem. Musím taktiež kúpiť nové zvýrazňovačky, pretože používam iba žltú a zelenú a ja to musím mať všetko farebné, takže asi si kúpim ešte oranžovú.. A samozrejme aj gumu, pretože tá moja, ktorú som našla asi po 5 rokoch povaľovať sa v nábytku sa rozpadáva a to som s ňou skoro vôbec negumovala. #GIRLYPROBLEMS




Nálepky, štítky do diára

Do môjho diára pre tento rok som pozrela naposledy v júni, kedy som si zapisovala "smeny na prax". No v poslednom čase pozerám videá na YT pod pojmom "My planner", preboha, tak závidím američankám, aké krásne diáre tam majú (za 50€ sa nieto čo čudovať). Tak som ten môj starý začala tiež oživovať dekoračnými páskami a inými blbosťami. Objednala som si aj nejaké nálepky (aj tie emoji na ilustračnom obrázku), tak som zvedavá, keď prídu! Mama a babka ma sice budú považovať za malé dieťa typu "Načo si tú nálepky? Si normálna? Kebyže máš 5 rokov tak pochopím...". Nuž, moje peniaze, moje starosti :D.


Skrášliť diár

Ako som spomínala v predchádzajúcom bode, tak chcem zapracovať aj na diári, nech nejako vyzerá. Objednala som si nálepky, štítky, spinky.. No teším sa a som zvedavá, čo z neho zíde. Aj keď nebude taký dokonalý ako na Youtube videách, ja sa teším. Majú mi prísť od 16.9., takže sa neviem dočkať!



Zaobstarať si EOS krém na ruky

Toto je taký menší musthave pre mňa, keďže prichádza jeseň a zima - vždy trpím suchými perami a rukami. O pery som sa vždy starala, veď Labello je zázrak. No rozmýšľam, že si zaobstarám aj krém na ruky (mám už EOS balzam - Summer fruit) a je to naozaj dobrá kozmetika. Uvažujem nad krémom ako na obrázku - Berry Blossom (bobuľové kvety, ak sa nemýlim).


Pustiť sa do rekonštrukcie izby

Už som písala článok o tom, ako by mala vyzerať moja izba. No stále sme sa k tomu nedostali. Úplne by mi stačilo kúpiť tú farbu, no neviem. Nemôžem to vôbec organizovať, pretože "od toho tu je mama a ja to nemám riešiť". Dobre, mami, ale už trošku pohnime.


Kúpiť si The Sims 3 Starter Pack

Zajtra by mi mali prísť peniaze a ja som neuveriteľne-veľká Simmerka, takže si chcem zaobstarať The Sims 3 tento mesiac (na Origine). Hra stojí 39.99€, no mám 15% zľavu takže to výjde o trochu lacnejšie. Absolútne sa teším, mohla som ju mať už zajtra, kebyže si neminiem časť peňazí na nálepky. No nenechám si povedať..



Kúpiť si fialový peračník

Týmto vás žiadam trochu aj o pomoc. Prosím vás, kde zohnám tento TESCO peračník na obrázku? 2 roky ho hľadám v Tescu a nikdy ho tam nemajú.. Som v koncoch, majú ho na Ebayi za nejaké 3€ (+ poštovné samozrejme 12€), takže som v koncoch a neskutočne ho chcem :(. Toto je tiež veľký MUSTHAVE!
__________________________________________________

ZOZNAM (prečiarknuté - splnené):
Kúpiť pekné zošity a pomôcky do školy
Nálepky, štítky do diára
Skrášliť diár
Zaobstarať si EOS krém na ruky
Pustiť sa do rekonštrukcie izby
Kúpiť si The Sims 3 Starter Pack
Kúpiť si fialový peračník

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára