utorok 20. októbra 2015

Moje jesenné rutiny

Konečne prišla jeseň, alias moje druhé najobľúbenejšie ročné obdobie (hneď po jari!). Všade krásne farebné lístie, zamračené (toho slnka mám už plné zuby), tenké bundy a čižmy v jesenných farbách.. a samozrejme aj moje rutiny (=denný režim), ktoré ma sprevádzajú týmto ročným obdobím.


Chladné rána

Už asi 2 týždne je ten čas, kedy sú rána doslova mrazivé! Áno, v mojej novej izbe (ktorá je už zrekonštruovaná) mám parkety, ktoré dosť každé ráno čím ďalej, tým viac studenšie. A noci ani nehovorím. Preto som sa rozhodla nosiť moje dlhé pyžamové gate a teplejší pyžamový vrch. Cítim sa ako v bavlnke a je mi dobre :).


Starostlivosť o suché ruky a pery

V mojom Wishliste (ktorý je už splnený!) som vám spomínala, že by som chcela EOS krém na ruky. Je priam úžasný a kráne sa vstrebáva hneď po nanesení na ruky. So sochými perami mám večný problém, tak preto si ich krémujem celú jeseň aj zimu. Je to tiež pre mňa rutina, ktoré mi dajú vycítiť moje pery a ruky.

Upršané dni? Hracie dni!

Milujem, keď vidím, že vonku prší, zoberiem si teplú deku/paplón, tepláky, voľné tričko, čaj, zababuším sa, zoberiem notebook a hrám The Sims! Som neskutočná The Sims addict a som na tej hre doslova závislá (mama už pochybuje o mojej psychike :D) a milujem to. Niekto počúva hudbu, pozerá seriály, ja zabíjam Simíkov hrám Simsa :). Preto sa teším, keď vonku prší, lebo viem, že nič nepodniknem a môžem sa venovať mojej veľkej záľube..


Ráno kakao/horúca čokoláda, večer čaj

Čase nepijem vôbec, ale na jeseň a zimu stále. To isté aj o kakau. Milujem ten pocit, keď ráno vstanem, kráčam do kuchyne a robím si extra horúce kakao/čokoládu a pomaly ju pijem a vychutnávam si tie dúšky. Večer si viac doprajem čaj, ktorý mi robí spoločnosť či už večer pri seriáli/filme/hraní, alebo v ďalšom bode..

Večerný stalking & chill

Som taká mini-stalkerka, ktorá chladné večere využíva na to, že zaľahne do postele a kontroluje komplet celý Twitter, píše pohoršujúce tweety na počasie a všetko ostatné. Rada aj využívam večere na blogovanie alebo si prechádzam rôzne blogy a naberám inšpirácie na články. Taktiež stále pozerám nejaké DIY videá, Let's Playe, alebo si jednoducho pustím hudbu a natrásam sa pod palónom.





Čo robíte na jeseň vy? Máte tiež nejaké rutiny, či robíte to, čo vám "padne pod ruku"?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára