utorok 20. októbra 2015

Wishlist: Október 2015

Jeden z mojich obľúbených mesiacov začal! Je tu Október, nový wishlist, nové plány. V tomto wishliste nebude veľa vecí, no budem priebežne dopĺňať a aj vyčiarkovať veci, ktoré si chcem splniť a sú splnené - ako pri každom wishliste.



Zabrať v škole

Túto vetu si určite každý povie no vstupných prievierkach, ktoré čakajú každého v septembri. No, známky sú samozrejme nič moc, pretože sme všetko pozabúdali a tak..:))).. Známky si musím opraviť aj keď to nemám ľahké, pretože som študentka druhého ročníka na SOŠ hoteliersva a hneď od začiatku roka mám prax a je to dosť únavné. Nemáme ani poriadne učivo a nie to už známky, takže sa musím modliť, aby som nenachytala 5, pretože potom nie je čas opravovať si to...



Rozšíriť zbierku mojich hier

Nemusím vám opakovať, že som milovníčka The Sims. Dnes som si kúpila nový dodatok ROČNÉ OBDOBIA, ktorý hneď po dopísaní Wishlistu otestujem. Na konci októbra mám narodeniny, takže uvažujem, že si ešte nejaké hry pokúpim, no mama už začína s tým, že nech si to posťahujem... Haha, nie.

Aktuálne si chcem ešte dokúpiť Domácich maznáčikov a Hrátky osudu (o Hrátkach osudu mama nevie, ani vedieť nebude!:D).

Zabrať na mojom Youtube channeli

Som začínajúca Youtuberka, no na mojom YT kanáli kde natáčam Let's Playe z The Sims sú iba 4 videá (čo mi pripomenula, že som včera večer sťahovala nejaké veci do TS4 - mám Demo CAS), takže by som chcela zabrať. Za mesiac by som chcela pridať aspoň tie 3 videá, pretože nemám žiadne súkromie - mama, brat, babka - a ani nevedia o tom, že natáčam videá na Youtube. Buď by ma vysmiali alebo by si o mne mysleli, že som blázon, takže to je to dôvod, prečo natáčam zriedkavo. Proste, keď som sama doma viac ako 2 hodiny, natáčam.


Horúca čokoláda na každý deň

Myslím, že k tomuto netreba komentár. Stačí si prečitať môj článok s názvom Jesenné rutiny, kde sa dozviete, ako vyzerá Jeseň u mňa. To mi pripomenulo, že mi mama práve dnes doniesla veľký pytel horúcej čokolády (má presne 1kg!) a ja viem, že dnes budem neverná čaju...


Dokončiť obrazy a poličky v izbe

V mojej izbe prešla rekonštrukcia ako po masle. Nová posteľ, nové parkety, nová farba. Nábytok tam je starý, no mama mi tam kúpila predlžovačku a poličky z lidla. Teším sa, keď ich tam dáme (a ja stále neviem, či si dám nad posteľ alebo nie) a teším sa aj na plátno môjho psa, ktoré čaká na jeho vyvesenie :).

__________________________________________________

ZOZNAM (prečiarknuté - splnené):
Zabrať v škole
The Sims 3 Ročné obdobia
The Sims 3 Maznáčikovia
The Sims 3 Hrátky osudu
Zabrať na mojom Youtube channeli
Horúca čokoláda na každý deň
Dokončiť obrazy a poličky v izbe

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára