utorok 20. októbra 2015

Čo nesmie chýbať v mojej izbe.

Moju izbu čoskoro čaká rekonštrukcia a pomaly si píšem zoznam a dávam dokopy, ako by mala moja izba vyzerať.

Fialová farba izby

Ako ste si mohli povšimnúť v menu, som veľká milovníčka fialovej farby. Kryty na mobily, oblečenie, pozadie notebookovej plochy.. Všetko je fialové! Takže jasná farba, ktorú si volím do izby, je fialová. No nechcem takú "obyčajnú" a tmavú fialovú, chcem takú bledučkú - niečo ako levanduľová.

Parkety

Doteraz našu izbu "zdobil" (teda špatil) koberec namiesto parkiet. Stále sa neviem rozhodnúť, aké chcem, pretože toto je iná káva oproti farbe v izbe, ktorá sa dá vždy premaľovať. Mame sa páčia bledé parkety ku levaduľovej farbe, no mne zas také tmavšie, aby to spravilo trochu kontrast medzi farbami. No musím to ešte prešpekuľovať, pretože záleží to aj od izby - je malá a úzka, veď obyčajná "činžiaková". Samozrejme, povedzte mi, kto by mal ešte stále v dnešnej dobe v izbe koberec namiesto parkiet...





Väčšia posteľ plná pohodlia

Ideálna posteľ pre mňa má rozmery 140x200 (manželská má 160x200), pretože ja mám rada pohodlie a stále sa na posteli rozvaľujem (k tomu keď sa ešte pridá môj pes, to je iný pôžitok). Posteľ ešte stále nemám vybratú, no som zvedavá, o ktorú zakopnem (toto si pripomeniem, keď ju raz budem mať a v noci to schytá malíček na nohe).

Keď už sme pri tom pohodlí, chcem tam mať môj typický, veľký a malý vankúš + chcem si dokúpiť vankúš so srdiečkom, ktorý má ruky z IKEI - pretože som The Sims addict a závidím mojim Simom, že ten vankúšik majú. Len tak, pre imidž!
Na posteli prestretú fialovú deku pre typické zimné "zababušenie sa" pri používaní notebooku. A samozrejme obliečky vo fialovej farbe!

2 nástenné poličky v izbe

Najlepšie asi biele, nech je to krajšie pri tej farbe izby. Určite tam chcem mať vystavené nejaké zarámované fotky (hlavne môj pes, ktorý je na plátne, haha!), anjelikov, handmade a iné darčeky od kamarátok. Chcem, aby boli aspoň 2 pod sebou, no uvidíme ešte, či vôbec zakotvím aspoň u tej jednej.

Vstavaná skriňa

Tu už sa dostávam ku menej realistickej možnosti a to moja milovaná, vstavaná skriňa. Nie len, že je s ňou dosť práce, no asi ju ani nenapchám do tej mojej malej izby :(. Najideálnejšia by bola so zrkadlom, pretože nepoznám ten pocit, fotiť sa stále pred zrkadlom, takže som trochu "za opicami" :D. Keď už sme pri tom zrkadle, tak na to nadväzuje ďalší bod...

Zrkadlo

Musím mať zrkadlo predsa, ako správna teenagerka! Najlepšie také väčšie, ale nie moc veľké. Samozrejme nechcem ho naproti posteli, pretože ja sa v noci zľaknem aj vlastného tieňa a to je o čom hovoriť...

"Tehličková" tapeta

Milujem tapety, no šanca, že ju budem mať je minimálna. najkrajšia by bola šedá s "tehličkovým" vzorom. Krásne by to oživilo moju izbu.

Malé "motivačné" krabičky s nápismi/nápisy

Zohnáte ich v Möbelixe. Sú to také malé typické "krabičky" (neviem nájsť správny názov), na ktorých máte napísané "ALL YOU NEED IS LOVE" ale iné. Samozrejme, milujem takéto prkotinky, takže určite toto.


Pelech môjho psa

Môj pes stále spí iba so mnou, či už na gauči, na zame alebo na posteli. Aspoň mi to trošku oživí izbu :).

Malý, fialový koberček

Hneď mi ho zatrhnú, keďže moja krstná má sprostého psa, ktorý chodí po izbe a vypotrebuje sa kade-tade, pretože ho nevedia naučiť výchove. Prisahám, že si budem zatvárať izbu a ak tam ten pes vôjde a uvidím ho čo i len čuchať môj koberec, tak už tam nevstúpi a on si to zapamätá vďaka novinám, z ktorých bude mať klobásy na zadku. Koberček by mi krásne oživil prázdne parkety. A škoda, že môj pes tak plzne :((.

Závesy

Čo ja viem, záclona mi príde a little bit už otrepaná. Uvidím ešte. Mohli by byť biele, alebo v nejakom odtieni s fialovou, nie čisto fialové.

Lapač snov

Už od malička ma fascinuje lapač snov a príde mi to krásna vec na imidž izby. Určite nejaký fialový alebo biely, no neviem, kde ho mám zohnať. Na eBayi majú iba ten rovnaký, na internete ich predávajú za 6€..


Televízor

Ďalšia menej realistickejšia možnosť. Ja moc telku nepozerám, najradšej mám notebook a tablet. No nebránim sa, ale veď viete..

Predlžovačka

To určite! Veď v izbe budem mať notebook, tablet, mobil a MOŽNO aj televízor. Ja som taká šikovná, že mobil a tablet sa mi vždy vybijú naraz a musím obsadiť všetky izby so zástrčkou, len aby sa mi to nabilo :)..

Pracovný stolík

Čierny pracovný stolík som dostala na Vianoce a momentálne je v obývačke. Neviem, či mi ho budú kupovať, no v obývačke určite ostane, keďže sme zaplnili prázdny roh miestnosti :D.. A tým, že je čierny, nemám ho ako zakombinovať do izby.

Obrazy/plátno na stene

Určite tam budem mať psa na plátne, no chcela by som nejaké kvety alebo niečo v tmavo-fialovej farbe.
Nábytok
"No nehovor". Najlepšie nejaký lesklý a moderný v bielej farbe - pod televízor a tak.

Podložka pod psie misky

Pretože môj pes vždy vyleje trochu vody z misky a ja nechcem mať roztečené nové parkety :)).

PS: sú to moje predstavy, nikto nehovorí, že takú ižbu určite budem mať. No čo by som za to dala ♥.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára